Murid perlu mengumpul maklumat dan data tentang aspek dapatan kajian yang berikut:
- konsep dan contoh-contoh pengangkutan awam
- jenis-jenis pengangkutan awam di kawasan kajian
- kepentingan perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian
- masalah perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian
- cadangan untuk mengurangkan masalah perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian
1. konsep dan contoh-contoh pengangkutan awam (rujukan buku teks Geografi Tingkatan 2 dan Tingkatan 5, internet, majalah dan akhbar)
2. jenis-jenis pengangkutan awam di kawasan kajian (pemerhatian / soal selidik)
(jangan lupa ambil foto!)
3. kepentingan perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian (soal selidik / temu bual)
4. masalah perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian (soal selidik / temu bual)
5. cadangan untuk mengurangkan masalah perkembangan pengangkutan awam di kawasan kajian
(soal selidik / temu bual)
Nota:
a) Temu bual (minimum 3 orang)
b) Soal selidik (minimum 20 orang)
No comments:
Post a Comment